A divat ára: teszteltük az új BMW X4-et
A trendi külsőt nemcsak a kasszánál kell megfizetnünk, hanem a praktikum oltárán is áldoznunk kell miatta. Cserébe viszont egy tekintetmágnes divatterepjáró lehet a miénk.
A trendi külsőt nemcsak a kasszánál kell megfizetnünk, hanem a praktikum oltárán is áldoznunk kell miatta. Cserébe viszont egy tekintetmágnes divatterepjáró lehet a miénk.
Autós rovatunk felvillanyozva figyelhette a kötcsei találkozót, amire egy szép BMW-vel érkezett meg Orbán Ráhel és férje, Tiborcz István.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.
A bajor márka továbbra sem hagy fel a dízelmotorok fejlesztésével és forgalmazásával, íme az újabb bizonyíték.
Vázoljuk, hogy milyen lehetett volna a bajor gyártó első terepjárója, ha másfél évtizeddel korábban érkezik.
A bajor márka kompakt divatterepjárója hamarosan vadonatúj sportváltozatokban is elérhető lesz.
Erőhiányban egészen biztosan nem szenvednek ezek az új bajor divatterepjárók. Mutatjuk őket.
Megnéztük, hogyan viszonyul egymáshoz egy elsőgenerációs X5-ös és egy vadonatúj X3-as. Elővettük a mérőszalagot, mindkét autóban alapos üléspróbát tettünk és a nagy hóesésben jókat autóztunk velük.
A bajor márka alig négy év után teljesen újra cserélte kupésított középkategóriás divatterepjáróját.
A bajor márka meglepően rövid idő után vadonatújra cseréli aktuális kompakt SUV modelljét.