A divat ára: teszteltük az új BMW X4-et
A trendi külsőt nemcsak a kasszánál kell megfizetnünk, hanem a praktikum oltárán is áldoznunk kell miatta. Cserébe viszont egy tekintetmágnes divatterepjáró lehet a miénk.
A trendi külsőt nemcsak a kasszánál kell megfizetnünk, hanem a praktikum oltárán is áldoznunk kell miatta. Cserébe viszont egy tekintetmágnes divatterepjáró lehet a miénk.
Autós rovatunk felvillanyozva figyelhette a kötcsei találkozót, amire egy szép BMW-vel érkezett meg Orbán Ráhel és férje, Tiborcz István.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.
A bajor márka továbbra sem hagy fel a dízelmotorok fejlesztésével és forgalmazásával, íme az újabb bizonyíték.
A bajor márka kompakt divatterepjárója hamarosan vadonatúj sportváltozatokban is elérhető lesz.
Az aktuális X3-asra épülő új divatterepjáró 100 százalékban elektromos meghajtással rendelkezik.
A méretes divatterepjáró új generációja még hatalmasabb lesz, ami szerencsére nem jár együtt a tömeg növekedésével.
Erőhiányban egészen biztosan nem szenvednek ezek az új bajor divatterepjárók. Mutatjuk őket.
A 330-as tempót ugyan csak az órájába írva adja, de a négy turbó valóság a dízel Alpina XD3-ban.
Megnéztük, hogyan viszonyul egymáshoz egy elsőgenerációs X5-ös és egy vadonatúj X3-as. Elővettük a mérőszalagot, mindkét autóban alapos üléspróbát tettünk és a nagy hóesésben jókat autóztunk velük.
A bajor márka alig négy év után teljesen újra cserélte kupésított középkategóriás divatterepjáróját.
A bajor márka meglepően rövid idő után vadonatújra cseréli aktuális kompakt SUV modelljét.
A német prémium márka két igen fontos modelljét újította meg az év végére: az egyik a trendi SUV szegmensben áll rajtvonalhoz, a másik pedig egy igen szűk piaci résben próbál pénztárcanyitogatásra csábítani. Mindkettőt meghajtottuk.
Rövid tengelytáv, remek terepjáró képesség és mindössze kétfős utaskabin. Ennek az apró 4x4-esnek ezek a legfontosabb jellemzői.
Vázoljuk, hogy milyen lehetett volna a bajor gyártó első terepjárója, ha másfél évtizeddel korábban érkezik.
A sofőrnek valószínűleg az önérzete nem engedte, hogy megbüntessék, ezért megpróbált kiszabadulni a kerékbilincsből.
Egy garázsépület tetejébe fúródott egy X3-as BMW szerda éjjel a kaliforniai Escondidóban.
Két részletben, elektronikusan nyíló csomagtérajtó és elhúzható hátsó szélvédő segíti a méretes tárgyak bepakolását.